logo

Гарантiйний талон

Серiйний номер:

Модель:

Початок гарантії:

Термін гарантії:

РОЗДРУКУВАТИ

Гарантійні умови

1.         Продавець гарантує, що Пристрій на час продажу не має несправностей та дефектів.

2.         Ця обмежена гарантія надається кінцевому користувачу Пристрою.   Ця гарантія ніяким чином не обмежує законних прав споживача, наданих йому діючим законодавством України.

3.         Гарантійні обов'язки набувають чинності з моменту купівлі Пристрою і правильного оформлення гарантійного талону. Гарантія є дійсною та може здійснюватися тільки в сервісних центрах ТОВ «ОРГТЕХНIКА». Більш докладну інформацію дивитесь на сайті https://www.glofiish.ua .

4.         Гарантія розповсюджується тільки на Пристрій в цілому і його апаратні компоненти. Гарантійний термін на Пристрій складає 12 місяців з дати продажу Пристрою покупцю. Гарантійний термін на акумуляторні батареї, зарядні пристрої, навушники (гарнітури), кабелі синхронізації, кредли і чохли складає 6 місяців з дати продажу Пристрою покупцю. Гарантія не поширюється на: програмне забезпечення, що постачається разом з Пристроєм, витратні матеріали, що постачаються та використовуються разом з Виробом; документацію, компакт-диски, пакувальні матеріали, що постачаються разом з Пристроєм; зовнішній вигляд Пристрою - потертості, сліди зносу деталей оздоблення, захисних екранів, деталей керування та інших деталей - що утворились в зв'язку з його звичайним використанням.

5.         Під час дії гарантійного терміну, сервісний центр відновлює, або замінює дефектну деталь Пристрою. Всі несправні деталі Пристрою та деталі і (або) компоненти, що не підлягають ремонту, залишаються в сервісному центрі і є його власністю. Відремонтований Пристрій в справному стані повертається покупцю.

6.         Після гарантійного ремонту або заміни Пристрою (у разі неможливості його ремонту), Пристрій зберігає право на гарантійне обслуговування до закінчення терміну гарантії, відповідно до положень діючого законодавства України.

7.         При зверненні до сервісного центру переконайтеся, що всю необхідну Вам інформацію, яка знаходиться в пам'яті Пристрою, збережено, а також видалено всю конфіденційну інформацію. Сервісний центр не несе відповідальності за збереження будь-якої інформації, яка знаходиться в пам'яті Пристрою або на змінних носіях.

8.         Ця обмежена гарантія не розповсюджується на дефекти, що виникли в результаті нормального зносу елементів і (або) компонентів Пристрою.

9.         Ця обмежена гарантія не розповсюджується на випадки, коли:

а)         дефект є слідством:

•           порушення правил експлуатації, зберігання або транспортування;

•           необережного використання;

•           дії вологи або крайніх температурних умов;

•           екстремальних умов навколишнього середовища;

•           дії хімікатів, що спричинила корозію і окислення;

•           несанкціонованих модифікацій або з'єднань;

•           несанкціонованого розкриття або ремонту Пристрою (його елементів або компонентів);

•           стихійного лиха;

•           інших випадків, що знаходяться поза контролем продавця (включаючи, але не обмежуючись недоліками частин, що зношуються, наприклад, батарей, що мають обмежений термін служби, а також пошкодженням антен).

б)         серійний номер, код датування аксесуарів або номер ІМЕІ  Пристрою знятий, стертий, спотворений, або його не

в)         дефекти або несправності, що виникли внаслідок невірного випробування, операції, настройки або регулювання, використання неліцензійного програмного забезпечення, і будь-яких змін або модифікацій Пристрою (елементів і (або) компонентів).

г)         дефект викликаний збоєм в роботі стільникової мережі.

д)         пристрій розібраний або відремонтований сервісним центром, що не має повноважень на це від виробника. Докладнішу інформацію можна одержати на сайті https://www.glofiish.ua

е)         дефект викликаний тим, що в акумуляторі відбулося коротке замикання; пломби корпусу чи елементів аккумулятора пошкоджені, або очевидно, що вони порушені; акумулятор був використаний у іншому устаткуванні, ніж те, для якого він призначений.

10.       У разі виникнення несправності, покупець повинен зробити таке:

•           скористатися Посібником Користувача і інформацією на сайті https://www.glofiish.ua для визначення несправності та припустимих шляхів її самостійного усунення.

•           якщо несправність самостійно усунути неможливо, необхідно звернутися до сервісного центру, адресу якого вказано в цьому гарантійному талоні.

11.       При звертанні за гарантійним обслуговуванням, покупець має представити чіткий оригінальний гарантійний талон без змін, на якому ясно вказані: продавець, дата і місце покупки, тип Пристрою, код ІМЕІ  або інший серійний номер. За відсутності гарантійного талону гарантійне обслуговування в сервісному центрі не здійснюється.

12.       Ця обмежена гарантія підтверджує гарантію, дану виробником, або представником виробника, кінцевому покупцю. Всі роботи, що потрапляють під гарантійне обслуговування, виконуються в термін, визначений законодавством України. Виробник або представник виробника чи сервісний центр не несуть відповідальності за збитки або неодержані доходи покупця. Будь-яке відшкодування збитків не може бути більше вартості купленого Пристрою.

Пам'ятайте!

Наполегливо рекомендуємо перед початком експлуатації даного Пристрою ознайомитися з Посібником Користувача, всіма інструкціями для даного Пристрою і умовами цієї обмеженої гарантії. Пам'ятайте, що Пристрій містить деталі і компоненти високої точності, такі, як лінза камери тощо, які можуть бути легко ушкоджені при необережному і недбалому використанні.

З умовами гарантії ознайомлений і згоден.

(підпис покупця)__________________

РОЗДРУКУВАТИ